Wolfteam Kayıt Olma – Üye Olma

Wolfteam Kayıt Olma – Üye Olma 3.5 10.678

Wolfteam Kayıt Olma – Üye Olma Google Konumu

Wolfteam bir diğer ismiyle joygame. Kısacası joygame kuruluşundaki oyunun bir diğer adı. Joygame’de oyun miktari bir hayli fazla. Rokion adlı oyun gibi. Türkiye genelinde en çok tercih edilen oyun’un ismi ise Wolfteam. Benimde en sevdiğim oyunlardan biridir.

Şimdi gelelim asıl mevzuya, yani kayıt olmaya arkadaşlar. İlk önce google’a wolfteam yazın. 1.sıradaki site zaten wolfteam’ın orjinal sitesi ve orada sizden 6-16 harf’lik bir bir üye ismi girmenizi isteyecektir. Üye ismi olarak misal AykutErcan18 gibi parola olarak karmakarışık bir parola belirleyin misal 123456 gibi hızlı

rakamları kullanmayın. Hızlı rakamları kullanırsanız eğer sistem seçtiğiniz parolayı yeniden girmenizi ister. Girdikten sonra doğru bir mail adresi girmeniz gerekiyor. Onu da iki kez girdikten sonra güvenlik kodunu istemektedir. Sarı renkli olan yazıyı gerekli boş alan alana girin.

Bilgilerinizi yazdıktan sonra 2 tane alan var onları da seçiyorsunuz, ücretsiz üye ol butonuna tıklıyorsunuz.
İleriye dönük bir problem ile karşılaşmamak istiyorsanız eğer kayıt olurken belirttiğiniz mail adresinize gelen aktivasyon bağlantısına tıklayın ve hesabı onaylayın. Hesabınız artık çalışır durumda.

Kayıt Olmak İçin Buraya Tıklayın!

Makale Yazarı: Aykut Ercan
Konu: Wolfteam Kayıt OlmaWolf team Üye Olma | www.bilgisever.net

12 Şubat 2012
Okunma 10.678

Aykut Ercan
http://www.bilgisever.net
Bu yazar hakkında herhangi bir bilgi bulunmuyor.
Wolfteam Kayıt Olma – Üye Olma için 6 Yorum Yapılmış.

  1. FİRZEN diyor ki:

    çok güzel

  2. ÜRE OLUNM UUUUUUUUUUUUROR

  3. okan demir diyor ki:

    wolfteam hediye kuponu almak istiyorum lütfen yardım edin.

  4. mustafa diyor ki:

    121212

  5. ulaş diyor ki:

    bn kayıtım zaten ortak çar kullanan süperim oyunda yemiin ederim çalmam ama çarda özel asmon uzas serisi büyük rütbe elwerici serisi zait serisi özeller ve altın ünikorm dövmesinin sti olcak hepsi sınırsız olcak rüte kartal falan yada altın pil ve üstü beş yıldız yani orgenaralde olu sizin için çok yazı yazdım arkadaşlar yazım hatam olabilir sizin için yaazdım faceden gönderin mesaj olarak isim ulaş dönmez bi çocukolcak o çarda taklada olcak hepsi sınırsız olcak

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.



Friendfeed
Delicious